بدون شرح:

بدون شرح:

من و تو
بدون شرح:

بدون شرح:

من و تو

بهترین های "فرامرز اصلانی"




فرامرز اصلانی

1-اگه یه روز بری سفر              دانلود

اگه یه روز بری سفر...بری ز پیشم بی خبر
اسیر رویاها می شم...دوباره باز تنها می شم

2-دیوار                                     دانلود

یه روز یه خونه ای بود که تابستونا...روی پشت بومش ولو می شد خورشید
درخت انجیر پیری که تو باغ بود...همه ی کودکی های مرا می دید

3-دل اسیره                             دانلود

به من بگو بی وفا...حالا یارِ که هستی
خزان عمرم رسید...نوبهار که هستی

4-آهوی وحشی                      
دانلود

اَلا اِی آهوی وحشی،کجایی...مرا با توست چندین آشنایی
دو تنهارو دو سرگردان و دو بی کس...دَد و دامت کمین است از پیش و از پس

5-هفت شهر عشق                
دانلود

بی خبر رفت و دگر از او نیامد...نامه ای نه کلامی نه پیامی نه
هفت شهر عشق را گشتم به دنبالش...ندیدمش به کوچه ای به بامی نه
 
6-قلعه ی تنهایی                     
دانلود

آه اگر روزی نگاه تو...مونس چشمان من باشد
قلعه ی سنگین تنهایی...چاردیوارش ز هم پاشد
آه اگر دستان خوب تو...حامی دستان من باشد
قلعه ی سنگین تنهایی...چاردیوارش ز هم پاشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.